År 2010!

Årets....

..Skratt:
Ja, det va när vi var på "Swing-in med jobb" haha!

..Sorg: Mina å Mickes bråk å när vi bestämde att vi skulle "separera".

..Roligaste dag: Var nog när jag gick ut med Linnéa i vagnen första gången :P.

..Tråkigaste dag: Oj, såna har jag haft många haha, men låt oss säga, I början av januari innan Lilli tittat ut? :)

..Godaste mat: Helt klart den grekiska Buffén på Rhodos. MUUUMS

..Mest minnesvärda händelse: Den 21 januari!! När Linnéa kom till världen <3

..Finaste inköp: Tror det var midsommarklänningen till Linnéa. vit med blommor längst ner!

..Onödigaste inköp: Va? jag köper väl inget onödigt? Jo, det va nog strumpebandshållaren i strl XS!

..Parfym: Min cocosparfym från Yves Rocher (?)

..Bästa vän: Datorn! Ta inte illa upp tjajor, men det har varit med mig varje dag ;)

..Husdjur: jainte Molly iaf. Tror det va den lilla musen som Micke blev så rädd för HAHAHAHA! :)

..Finaste dag: Var nog när vi tog en kvällspromenad i västra hamnen, Jag å min lilla familj <3

..Film: Paranormal activity 2.

..Serie: Jims Värld

..Bok: Måste vara denna jag läser nu, "Svinalängorna"!

..Låt: Självklart "Imse vimse spindel"

..Mobil: Iphone 4!

..Spel: UNO!!!

..Finaste mening: "Jag älskar dig" & "kom till mamma"!! Fick jag ta 2? :)
























I Love 2010 <3<3<3
Farväl underbara år 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0