Älskar!

Jag älskar verkligen att ge bort presenter.
Nu har jag köpt en "nyårspresent" till Micke!
Den har inte varit lätt att få tag på, iaf inte så billig som jag fick den!
Kan inte avslöja den, för kanske ngn glädjedödare som berättar för honom.
Vad nu den personen skulle vinna på det?
Men det finns folk till allt!

Igår körde vi upp till Mormor som bor lite utanför höör.
Mitt inne i ingenstans.
men så mysigt det va.
½ meter snö va där. Det blåste inte. Det va så mysigt.
Jag vill också vara i en stuga på julafton!


Idag ska vi tvätta klockan tolv.
Hoppas det går snabbt, för sen ska vi kolla på en ny bilbarnstol till Linnéa, eftersom hon knappt får plats i sin längre.
Hon kan inte röra sig.
Sen 16.15 ska vi på visning.
En trea i Lund. Samma område som vi va å kolla på radhuset.
Men om jag förstod mäklaren rätt, så e det rätt mkt som måste göras vid å renoveras.
Så vi ska skriva ner allt som behövs glras vid, sen ska vi kontakta en "renoveringsfirma" för att höra vad det kostar att få allt det renoverat, å om det inte blir för dyrt kommer vi lägga ett skambud. alltså minus de pengarna som det kommer kosta att renovera!
Eftersom det e en enskild visning (bara vi som ska kolla på den) och att den legat ute på nätet i iaf 2 månader så e den nog svår att sälja.
Så vi får se!
Men den verka mysig med en hall nere på markplan sen en trappa upp e själva lägenheten!
Alltså trappan å hallen e innanför ytterdörren, så man delar inte med någon.
En lagom stor balkong!
men ja, vi får se helt enkelt.
Hade ju helst velat ha en fyra, så barnen har vars ett rum, sen när lillebror också kommer å e stor nog för ett eget rum!

Förresten, hur gamla va era barn när de fick sova i ett eget rum?

haj

Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Hmm Miranda fick eget rum när vi flyttade hit här och det var nov 2005 så hon var 2år :)...

2010-12-20 @ 23:30:57
Postat av: Linda

Tänkte svara på din fråga, Natalie sov i eget rum efter 6månader ungefär, men sen vet jag inte vad som hände för nu ligger hon i vårt igen:P Haha

men byta när det känns bra för er och när hon sover hela nätterna, om hon inte gör det redan...

Hälsa grattis till Johan från mig=)

Kram

2010-12-26 @ 21:46:10
URL: http://nataliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0