ZZzzzzz



Helvete vad jag e trött!
Lilli har hållt på att böka rund, skrika å dra mig i håret sen klockan va sju!
Jag har försökt alla möjliga trix för att få henne att somna.
Kvart i nio fick jag äntligen henne att sova!
Men inte kunde jag gå å lägga mig igen, nope. Jag satte på kaffe å hoppa in i duschen!
Nu har jag ätit mina knäckebröd och håller på att dricka mitt kaffe!

Ska sticka å hämta chassit till vagnen när Lilli vaknat, fått gröt och blivit påklädd.
Lär ta sin lilla tid.
Sen ska jag å Emma ut till Vellingeblomman.


Usch.
De visar Karlsson på taket nu.
Jag hatar den äckliga pygmén.
Han e så förbannat rälig så man mår illa.


Läste att de byggt upp ett "Ramadantält".
Jag tycker att deras traditioner börjar ta över här i vårt avlånga land!
Varför sätter de inte upp midsommarstångar, svenska flaggor osv överallt ist?
nej men ojsan, då e vi rasister!
Snart bygger de upp joddeltorn överallt i stan!
Det e väl ändå Sverige vi bor i?
Eller?
Alla e så rädda för att bli klassade som rasister, så i alla reklamer e där minst en utlänning med.
Åh jag retar mig!!!
Å nej, detta e bara min åsikt, det betyder inte att jag e nasse eller rasse eller vad du nu sitter å inbillar dig.
Jag tycker att så länge utlänningar som bor här sköter sig å jobbar & betalar skatt som alla vi svenskar får göra, så får de gärna bo här. Men ska de komma hit leva på bidrag och sen kalla hit resten av familjen som också ska leva på bidrag, så tycker jag att de ska få åka hem igen.
 Invandrarbarn som beter sig som idioter här i sverige skyller på att de kommer från ett land med krig. Let me tell you something: BULL SHIT!!!!
Varför komma från ett land med krig till ett "paradis" utan krig, där de får utbildning gratis, bostad och garanterat krigfritt och elda, råna osv? Vill de ha det likadant igen?
Vill de att omgivningen ska se ut som en krigszon?
Nej, det fattar jag inte.

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Fan du detta inlägget gillade jag! Skitbra skrivet!!

2010-08-12 @ 23:08:25
URL: http://www.No3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0