YouTube

.

Jag vet inte hur man vänder på den.. så den får va på sidan :P

Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keane

Så söt ... har lita ont i nacken nu bara lol ! ..



Tack för din kommentar! .. Trist med sånt , förstår inte vad som driver en annan människa att göra så ! INGEN är perfekt även hur prefekt det kan verka på utsidan , alla har problem det har jag och Mathis men jag är en människa som har svårt att prata om såna saker , även i irl :/, det har inte alls med o göra att jag vill försköna saker , jag är rak o säger precis som det är .. Men ja jag blir så arg när man hör sånt hur folk verkligen sitter och gottar sig i andras bekymmer , sjukt ! ..

2010-08-24 @ 09:15:12
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0