Torsdag å sool!

Gött att vakna till solsken!
Dock vakna jag av att Lilli grät i sömnen.
Hon va jätteledsen.
Snyftade en lång stund efter jag väckt henne!
Stackars liten måste drömt att maten va slut :(.
Min älskade plutt!

Som sagt så ska jag till Barnmedicin idag för att göra en neonataluppföljning.
Men ska träffa en läkare som inte träffat Lilli innan.
Men det ska nog gå bra.
Först ska jag hämta chassit som jag fortfarande inte hämtat ^^.
Lat e man hehe.
Men idag ska det göras.
Så hoppas jag på att få vagnen sålt snart.
Har lagt in den på tradera, så hoppas på att få sålt den där så jag kan köpa en ny :).

Nu rör det sig i vagnen här. Lilli vakna nog.
Brukar ha henne i vagnen om dagarna när hon ska sova, för hon somnar snabbt där utan massa bök och tjohej!
Hon e en bestämd dam den där lilla fisen!

Om fyra månader blir jag faster!
Guud va gammal jag blir då haha.
Har redan blivit tant och i december ska jag bli tant igen :).
2010 e ett händelserikt år.
I Love It!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Vicky

hahahahahahaha om my goood så bra den bilden passade in på tant hahahahaahaah

2010-08-12 @ 09:51:07
URL: http://www.No3.se
Postat av: milo

Så du ska också sälja din vagn , vi ska också sälja vår men vi ska vänta tills vi funnit den vi ska ha och beställt den , tar ju ett tag när man beställer dom , men förhoppningsvis inte allt för länge ;P .



Har ni bestämt vilken ni ska ha ? ..



Tant ? haha va fan e då jag ? .. Du e för tusan bara barnet , haha .. När man kommer över 25 då blir man nervös haha .. fan om 4 år e jag 30 :O .. Vad hände med min ungdom? hehe ...



2010-08-12 @ 15:43:15
Postat av: emma

klockren bild :) vi får se om du blir faster OCH tant i december, annars får du vänta o bli tant till januari! <3

2010-08-12 @ 19:49:22
URL: http://emmaje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0