Synd om mig

Minns inte sist jag hade öroninflammation.. men måånga år sen var det iaf.
Gick till vårdcentralen igår, där de stoppa in ngt som hette Tamponad i örat på mig.
Och den här tamponaden va säkert 20-30 cm lång!
Den har mamma å micke fått droppa alsolsprit på sen de satte in den igår.
När den e blöt hör jag inte ett smack..
Men vid tolv ska Micke få äran att dra ut den, sen ska jag börja med örondroppar.
Aaaaaj, det gör hemskt ont i mellanåt. Känns som om hela innerörat ska sprängas.
 :(

Efter vårdcentralen körde micke mig å lilli till mina föräldrar, där vi spenderade hela kvällen å va inte hemma förrän halv elva, då vi båda hoppa ner i sängen direkt.
Men sovit gott har man inte direkt. Vaknat säkert 10 ggr av att örat gjort ont.

Idag vet jag inte vad vi ska göra.
Ska väl sitta här hemma å glo.
Man har ju inte fått lön än, så shoppa kan man inte.
Ja jag får se vad som händer.

Nej nu får jag väl ta Lilli som börjar bli uttråkad eftersom hon INTE får leka med min papperslampa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0