På begäran!

För Sannas skull slänger jag in ett inlägg!
Tänkte va lite extra snäll idag :).



Så underbart att få känna riktig kärlek!
Nu känns det som om Micke å jag e som gjorda för varandra!
För två år sen hade vi knappt ngn kontakt.
Kanske ngngång på msn!
Vi träffades ju genom "Lunarstorm" en gång i tiden haha!
Jag skrev i "lajven" å han svara.
Tänk om han inte svarat den gången... då hade vi inte vetat om varandra och vi hade inte haft vårt underbara dotter tillsammans.
Det e verkligen ödet som styr livet.

Idag e det bajsväder.
Fast det regnar inte, men det e ändå så himla tråkigt.
Linnéa å jag har precis tagit ett bad tillsammans. Den lilla fisken skvätter ut allt vatten på golvet!
Skönt att hon tycker om att bada iaf.
Efter badet blev hon trött så jag la henne i vagnen å nu sover hon gott!
Om det inte regnar när hon vaknar ska vi gå ut så hon får gunga första gången!
Kameran följer naturligtvis med!
Måste bli bättre på att fota!

var inne på adressänding å ändra min adress from 1 september.
Andra gången detta året haha!
Sen får jag bo kvar där ett tag :P.

Måste plocka undan lite å bädda sängen innan man får finbesök från landet!
Puss


Egenkär såklart!

"Glöm det Pappa, här ligger JAG!"

Mmmm, gott med Kex!

"När jag inte vill höra, stänger jag mitt öra!!"

He..he..he...

Tittar på TV.

Jag e så snäll när jag sover!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

TACK GUMMAN!:)

Du är verkligen super snäll. Gillar verkligen din blogg skarpt där man kan följa dej & mickes o er underbara lilla dotters liv. Du bara måste hålla igång. skrattar:D Fina bilder du har lagt upp by the way!! :D Kramar

2010-08-13 @ 18:10:08
URL: http://bimbolife.blogg.se/
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keanem

Okej !... Ansolut funkar en beg , jag köpte bara 1 ny vagn till miranda och resten av alla 6st var beg :D . Vafan blir ju dyrt , men vi säljher ju 2 vagnar nu så det blir lite mer summa av det därav slog vi till med att köpa en ny vagn :)... Har du fått sålt vagnen än? .Jag tycker den e så jävla dum som sittdel , förstår inte kontruktionen på den alls , så besviken !



Hehe ja det händer en del här hemma .. lovar att du ska få se bilder när allt är klart :D .. det e mkt svart kan jag avslöja :P..



Nu förstod jag inte riktigt hur du mena , du kanske formulera dig konstigt eller så e det jag som e dum haha .. mena du om jag vill grilla i bejjan?!..



kram

2010-08-14 @ 16:02:15
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keane

Hahaha så söta bilder . som jag skratta åt den när hon ligger i sängen :D ..klockren!

2010-08-21 @ 12:39:07
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0