Lägenheten!

Här e liten bilder på lägenheten efter vi gjort om.
Sovrummet å köket har vi inte gjort ngt i, men känner för att kasta in bilder ändå.
Det lilla rummet e så rörigt nu med alla saker så det får ni inte se hehe.
Och toaletterna e inte heller ngt att se :P.


Matplatsen i köket.

Sovrummet.

V-rummet. 70-talsbordet.


Hela v-rummet.
Tog ingen bild på mickes "datahörna", för den e ändå inget att se :P.

Jag blev faktiskt nöjd.
Fast snart ska jag fixa min egen lägenhet, å den kommer bli skitfin :)


Å så en liten blivande fotomodell.
Så fort kameran e framme så springer hon efter en i gåstolen :P.

Ska se om jag får liten att sova, sen ska jag börja packa så smått!

Puss


Kommentarer
Postat av: Vicky

blev faktiskt riktigt snyggt... bara upp med lite på väggarna också sen så =) din kommer bli nnu snyggare.. så är de med oss inredare ;) we know how t do it! ;)

2010-08-23 @ 16:26:34
URL: http://www.No3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0