Kaaaaaaaaaaaass!

Då va det måndag igen!
Tiden rullar iväg och om en månad flyttar jag!

Helgen har varit helt perfekt!
I fredes hade vi fest hemma. Kom rätt mkt folk.. fler än vi trott.
Som Micke sa; " Det kändes som om man va 15-16 och hade föräldrarfritt å folk bara öste in".
Hah så sant.
Det blev en sen kväll...

I lördes va jag seg å bakis som tusan.
Men efter lite pepp från Emmas håll tog jag mig i kragen å följde med till Etage... eller Tages som vi så fint kalla det!
Det gick verkligen över mina förväntningar.
Har varit där en gång innan å hade skiittråkigt.
Men gud va kul jag hade!
Det måste verkligen ha stått upptagen i min panna. Varannan kille man gick förbi ryckte tag i en å sa man va söt.
Haha!
E ju inte van vid sån uppmärksamhet.
Det va väl min självsäkerhet som strålade om mig :).
vem tycker inte om uppmärsamhet?!

Igår va en typisk bakisdag!
Jag låg på soffan hela dagen, med sådär 4-5 powernaps.
Hade ju Linnéa hemma, så va tvungen att hålla ett öga på henne, nu när hon börjat förflytta sig i gåstolen!
Micke jobbade på matchen och kom hem med pizza efter han slutat!
Jag åt pizzan och somna sen om efter en stund.
Klockan tolv väckte Micke mig, med bandyklubban i största hugg.
"Jessica, här e en mus här inne".
Haha. Då hade Molly spanat in lampan i lilla rummet och slog efter ngt, när Micke kom dit så såg han denna lilla lilla musen under lampan.
Hahaha!
Jag tog på mig mickes skor och han va beredd med bandyklubban.
Musen springer mot mina fötter och jag sparkar till den flera gånger för att få ut den från rummet.
Musen svimma nog eller ngt, så vi öppna dörrarna å micke sköt ut musen på gården.
hahaha.
Bara jag tänker på det vill jag vända mig om å skratta åt micke.
Denna stora mannen va rädd för den lilla lilla lilla musen... hahahahahha!

Idag ska vi iväg till Center syd för att shoppa lite.
Bland annat ett bord å två stolar till min balkong.
Slängde mitt andra plastskit när jag flytta därifrån.

Nu ska jag sminka klart mig, sen ska vi nog dra om Linnéa vaknar ngngång!

Här kommer 2 nya bilder.
 Nyklippt å redo för fest!
 "Pa-pa" och Linnéa hos mormor & Morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0