Hallon!

Känns konstigt att va ensam på morronen.
Micke har börjat jobba idag, men han ska jobba dag denna veckan ist för kväll.
Så att äta frukost själv å försöka underhålla linnea själv e inte så lätt.
Hon pratar å hon pratar HÖGT dessutom!
Sa till henne att inte prata så högt, ungen lägger bak huvet å asgarvar! Jag kommer inte få det lätt med henne sen :P.

Mår skit för övrigt!
Ont i halsen å kramp i magen.
Så jobbigt!
Så nej, jag mår inte hallon idag!

Ska klä på mig å Linnéa sen ska vi traska bort till netto å handla lite!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: milo

Uschh låter inte alls bra :/ .. Krya på dig :)



Hehe ja det är inte alltid det lättaste att underhålla de små , ibland vill man slita av sig håret ,speciellt nu under sommaren när jag haft båda barnen hela dagarna , visserligen är aldrig Mathias hemma under dagarna mer än helgen men Miranda har vanligtvis skolan på förmiddagen och den stunden gör mkt för mig ;P



Ha en bra dag , hoppas du mår lite bättre senare !

2010-08-09 @ 10:59:37
Postat av: Sanna

Usch gumman hoppas du snart blir bättre, krya på dej!! :) Fin blogg by the way KRAMAR Fröken Blond

2010-08-09 @ 20:45:50
URL: http://bimbolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0