Gomorron!

Å så skiner sooolen :).
Vilken underbar fredagsmorron :).
Äntligen ska man få ha mannen hemma två dagar :):).

Idag börjar malmö festivalen.
Men det blir ingen runda där idag.
Micke slutar halv åtta ikväll.
Den enda dagen jag vill dit e på söndag när Winnerbäck spelar.
ska bara hitta en go liten vän som vill följa med mig :).

Igår tog jag en liten tur till Mobilia när Micke kört till jobb.
Köpte lite mat å så.
Sen åkte jag hem å tog det lugnt resten av kvällen.
Skönt att ha dagar när man inte gör ngt.
Ibland iaf.
Jag gillar att hålla gång,å e nästan tvungen att göra ngt varje dag.
Blir lätt uttråkad av att bara sitta å glo.
Men idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra...


Slänger in några bilder.



Kommentarer
Postat av: emma

jag kan nog följa med på söndag. <3

2010-08-20 @ 15:33:30
URL: http://emmaje.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

nu får du ge mat till det stackars barnet, så hon slipper att äta på möbler

kram

mamma/mormor

2010-08-20 @ 19:50:55
Postat av: mamma/mormor

nu får du ge mat till det stackars barnet, så hon slipper att äta möbler

kram

2010-08-20 @ 19:53:32
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keane

jag e exakt likadan och måste göra saker , fast ibland att jag inte ens pallar haha :P...

2010-08-21 @ 12:36:07
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0