Gomorron, gomiddag, gokväll!

Tjenixen!
Har haft lite å göra.
Igår va jag hemma hos Vicky å Zander (ja jimmy med man han va inte himma).
Vi drack lite kaffe och snacka lite.
Sen åkte jag hem å jag å Micke gjorde tacos och kolla på film.
Idag gick vi upp i tid för att möta upp en som ville kolla på vagnen.
Det ringde å smsa en himla massa.
Vi hade lagt ut den för 1300 PRUTAT OCH KLART!
Men denna mannen sa att han bara hade 1000 kr med sig... vem i helvete tar förgivet att det e lugnt att betala mindra än vad där står i annonsen?
Kan man pruta så ska man va glad, men man tar väl ändå med pengar till vad det kostar?!!!
Jaja, han fick inte den iaf.
Nu klockan tre kom en familj å kolla på de, å de tog den å betalde 1300 som vi sagt.
Ja förlåt, men vem handlar mest på blocket (förutom min pappa)?
Jaja, nu e den väck. Nu ska jag hitta mig en ny vagn. Så sålänge e vi vagnlösa. Hoppas att nattningarna går bra med lilli ändå.....

Om en timme ska vi köra mot Lund och Mickes pappa.
Ikväll ska vi grilla :).
Hoppas vädret håller i sig bara :).

Nu ska jag dricka mig en kopp kaffe.
Men först tänkte jag va snäll å kasta in lite bilder till er :).
Puss


AAAAAUUUUMMM... gott med mammas filmer.


"Ååh om inte mitt huvud va så stort å tungt......"

Vicky å lilla Zander :)


"Ser du mig mamma? Jag e här nere"! Hahahaha, som vi skratta åt henne :P

Kommentarer
Postat av: sofie

haha så sjukt. Nästa gång jag e på maxi ska jag ha 2-300 kr under beloppet och se om det går:P

Idioter!kram

2010-08-22 @ 12:58:35
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiesjoholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0