Gokväller!

Om tre veckor flyttar jag!
Å jag har knappt ngt att packa ner!
Det mesta e redan nerpackat å ligger hos mina päron.
Här hemma e det bara småsaker som ska packas ner, men det blir nog några kartonger ändå ^^.
Men innan jag flyttar mina saker, ska hela lägenheten målas.
Ska ta före- och efterbilder.
Kommer bli fint.
Längtar efter att få inreda. Det e så himla kul :).

Om jag får inloggning till vikariebanken denna veckan, ska jag börja jobba nästa vecka.
3 dagar tänkte jag jobba denna månaden, sen blir det en helg nästa tror jag.
Jag får se.
Men ska bli himla roligt att få jobba igen!

Imorron ska jag antagligen träffa Vicky å hennes lille Zander på dagen.
Tänk att Vicky blivit mamma.. hehe, det trodde man inte.


Vill bara uttala mig om en sak.
OM någon har problem med mina val i mitt liv, så kan de hålla de problemen inom sig.
Jag valde att behålla Linnéa och det hade gått hur bra som helst även om Micke inte hade funnits i hennes liv.
Jag väljer nu att flytta med Linnéa till ett ställe där jag trivs och e uppvuxen, för att Linnéa också ska känna sig trygg när hon går ut med mig. PLUS att jag har nära till mitt jobb och mina föräldrar.
Jag har även valt att låta Micke flytta in hos mig när han sålt sin lägenhet, FÖR att vi ska vara ett par och familj.
Vi har haft våra problem, men vi har det så himla bra nu. Vi har fått sagt va vi velat och har löst det på detta sättet.
Ända sedan jag fick lägenheten på segevång har vårt förhållande bara blivit bättre och bättre.
Även om det varit så illa så jag mått skit, så e man bara människa.
Alla har det inte bra alltid.




Tack för era kommentarer.
Jag mår bättre nu, men har fått lite ont i huvudet.
Antar att det e min coca-abstinens som kommer smygandes.

Mannen ligger här å fiser, så jag tror jag ska gå ut i köket å se om jag hittar ngt gott :).


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman allt kommer lösa sig mellan er. Inte lätt alltid, men så länge man kommunicerar o löser sina problem är det okej. Önskar er all lycka!! =) Kramar

2010-08-10 @ 07:39:14
URL: http://bimbolife.blogg.se/
Postat av: milo

Bry dig inte vad andra tycker o tänker , folk ska alltid ha åsikter o ALLT .. Ingen eller ingen har den perfekta familjen , den existerar ej ! . Vi har alla våra ups n down´s men huvudsaken e att man kan lösa det och mår bra , inte sant ? .. Jag förstår ditt val och tycker du gör rätt. Tror mycket av att folk bryr sig är avundsjuka jessica , så låt dom inte komma åt dig .. Jag är glad för din/er skull , alla förtjänar att vara lycklig och må bra , tycker det är kul att läsa om att saker har löst sig för dig , man blir glad när man läser din blogg ;) ..

2010-08-10 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0