Gokväll!

Har haft en mysig dag.
Fick sovmorron som vanligt :).
Sen körde vi och skulle lämna in vagnen som e sönder igen!
Gör mig en tjänst å köp inte en zero2four-vagn.
De suger verkligen.
När den blivit lagad ska vi sälja den till grannen på hörnan (höhö) å så ska jag ha en ny vagn.
En Emmaljunga (?).

Efter babyproffsen gick vi bort till södervärn å käka. Falafeltallrik för mig å kebabtallrik för micke.
Sen tryckte vi in vagnen i bilen, fast vagnen inte gick att fälla ihop.
Ja, faktiskt så går det att packa in massa skit i en liten peugeot 206 ;).

När vi kom hem satte vi oss i trädgården och spela lite UNO.
Micke vann stort över mig.. hah.. jag e så kass.
Försökte fuska, men micke kom på mig ;).

Sen bada Micke å Linnéa och jag titta på. Va inte sugen på att klämma ner mina skinkor där idag.
Efter det fick Linnéa välling och sen gonatt!

Nu sitter vi här vid våra datorer, mätta¨å glada.
Och alldeles strax ska jag kolla på Desperate Housewifes :).

Imorron blir det stranden med mina älskade emmor, om vädret tillåter!
Hoppas hoppas!

Och på fredag beger min familj oss ut till Svedala för att gratulera Emma som även hon nu blir ett år närmre 30!
Skönt att inte va ensam om det längre ;).

Ska ta foton imorron.. måste måste måste!
En blogg utan foton e bläääää! :D

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0