Envis!

Japp, envis e vad min dotter e!
Hon e ju en blandning av mig å micke, så det e inte så konstigt egentligen..
Men hon e jättetrött just nu och somnar inte.
Jag har övergett sovrummet och lät micke ta över, för jag pallar inte mer.
Hennes skrik skär långt in i själen.
Hoppas hon slutar med såna dumheter snart.
Jag tappar tålamodet snabbt och kan nästan börja gråta av förtvivlan, för jag inte vet vad hon vill.
Konstig har jag blivit! En riktig bölemaja!! Haha!

Igår va vi på kalas hos min bror å hans fru. Hon fyllde år och de hade lite kalas.
Har inte vaarit där innan, så va kul å se :).
De har en bamsing till hund. Likna en isbjörn faktiskt.

Idag ska det städas å sättas i ordning här hemma.
Sen i em kommer Emmorna hit!
Skönt med Onsdag idag. Bara två å en halv arbetsdag för Micke, sen får jag ha honom hemma två dagar :).
På lördag ska vi hem till hans pappa och grilla :). Ska bli kul. Ni vet ju vad jag tycker om hans pappa :).

Igår rökte jag sista ciggen 14.30.
Men det känns inte som om jag lovat att sluta nu, för jag har inte varit rökfri med vilje, utan jag har bara varit cigglös.
Kunde inte gå å handla cigg igårkväll när jag kom hem, för Linnéa sov och ville inte klä på henne å gå å handla.
Men vi får se hur det går idag.
Lovar inget, men en sak lovar jag, att jag e rökfri innan året e slut. (Ja det låter som en evighet, men det e bara 4 månader kvar på året).

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keane

Håller mina tummar att du lyckas :)..

2010-08-21 @ 12:36:52
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0