En riktig söndag!

Regn, regn å åter regn.
Även om det e lite mysigt med regn så e det så deprimerande.
Mörkt å dant.

Vi börja dagen med att sova till tio hela familjen.
Lite frulle å kaffe på den, sen va man människa.
Vi packa in oss i bilen å körde å handla lite mat till ikväll.
Sen körde vi hem till mina föräldrar för att hämta deras vagn som vi lånar nu när vi e vagnlösa :P.
När vi kom hem börja vi storstäda här hemma.
Å ja, fint blev det.
Alla listor e uppe å färdigmålade, så nu kunde vi sätta tillbaks möblerna ordentligt.
Här blev faktiskt fint.

Nu sitter Micke å spelar wii i ena änden av soffan och jag i andra.
Lilli sitter och hejar på micke. Men mest sitter hon å dregglar.
Tanden ploppar nog upp när som helst.
Hon har varit så kinkig å faktiskt lite jobbig idag, så e det inte tanden så vet jag inte vad det e.

Skulle egentligen se Winnerbäck på festivalen, men jag känner mig inte helt kry.
Huvudet dunkar och den känns som det e feber på g.
Hoppas att det bara e vädret som ställer till det. Åska ju en stund innan å jag brukar känna av det.
Så iaf så ska jag snart ställa mig på "min plats" i köket å tillaga hemmgjorda köttbullar, potatis å creamy peppersås. Gott ska det bli :).

Vi har börjat kolla runt lite smått på lägenheter i Lund och Staffanstorp.
jag har hittat 2 som skulle passa mig.
Den ena e en etagelägenhet i staffanstorp och den andra e ett radhus i Lund.
Vill helst komma bort från Malmö, för jag e så trött på det och även för att jag vill att Lilli ska vi trygg när hon går ut å leker osv.

Måste ta mig en titt till :).

Ska ta ngn bild på v-rummet sen, så ni får se hur fint det blivit.
Ni som inte varit här innan, kan aldrig föreställa er hur här såg ut innan.
Men ska se om jag hitta en bild!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sanna

Förstår er verkligen att ni inte vill låta ert barn växa upp i Malmö. En av andledningarna till att jag o Jens inte kommer bo i Malmö. Vi bor typ 5 min från Center Syd. Mycker mer lugnare samt att det endast tar 20 min att köra in till Malmö. Så rekomenderar er starkt att flytta från Malmö!! Önskar er all lycka!! :D Kramar

2010-08-22 @ 19:07:04
URL: http://bimbolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0