Dagen idag!

Lika trött idag.
Känns som om jag varit uppe ett helt dygn.
Men kan inte sova nu på dagen.
Blir bara så seg av det. Plus att nu e Linnéa vaken, så det går inte.
Känns inte heller lönt att sova när hon sover på dagen, för då hinner jag precis somna så vaknar hon, å då blir jag bara seg och gnällig :P.

Linnéa springer runt i sin gåstol som vanligt och prasslar med ett kuvert jag gav henne.
Hon har nappen i munnen så hon kan inte stoppa pappret i munnen.
Nu sitter hon vid fönstret å tittar ut.
Solen skiner så det e ljust ute, å de verkar hon gilla.. ljuset alltså.

Idag hade Linnéa å Micke sovmorron.
Både två sov till elva och jag gick runt å lulla för mig själv sen åtta i morse.
Sminka mig i lugn och ro å så.
Sen gick vi till Netto å handla lite till lunchen som blev ugnsbakad falukorv och potatismos.
Det va gott och jag har verkligen blivit bra på att laga mat, om jag får säga det själv...
Har aldrig tyckt om att laga mat, men Micke verkar tycka att maten blir god, så då får jag ge mig själv en klapp på axeln.

När Linnéa sov middag låg jag i soffan å läste ikeakatalogen.
Så nu har jag hittat sakerna som jag ska köpa till lägenheten.
Nu ska man bara få pengar så man kan köpa det också.
Det kommer bli skitbra :).

Vet inte om mamma å pappa ska till ikea ikväll, isåfall tar jag bussen dit och tittar lite, för det e såå himla tråkigt här hemma.

Nu sitter Linnéa å "klappar" på min papplampa som står på golvet.
Den prasslar roligt och när man säger till henne att inte röra den, så ler hon gulligt, så man inte kan låta bli att skratta.
Nu börja hon dansa när jag sa till henne.. haha.
En riktig busunge!

Tror jag ska resa min stora röv från soffan och packa ner jackor å skor i säckar..
Har ju ändå inget bättre för mig.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0