Bloggen lever igen!

Känns som om man har mer tid till att blogga nu när Micke börjat jobba igen!
Har varit lite torka här, men nu e jag på g igen :).
E skönt att få skriva av sig ibland och att se att läsarna e tillbaks gör det roligare att skriva!
Har alltid tyckt om att skriva av mig!
När Lunarstorm va "inne" skrev jag i dagboken där.
Sen starta jag en blogg här på blogg.se, men den va jag inte alls aktiv i och glömde bort att jag hade den ^^.
Såg när jag starta denna bloggen att jag redan hade en blogg här.
Hehe, men den togs bort illa kvickt :P.
Hade varit lite kul att ha en "Bildblogg".
Bara lägga in bilder och låta bilderna tala för dagarna.
Men sen har jag blivit för dålig på att ta bilder för att jag skulle fylla en hel dag i bild.
men vi får se.


Idag skiner solen :).
Det va underbart att vakna av solsken för engångsskull :).
Fast jag har legat å frusit hela natten. trodde jag skulle vakna med feber å skit, men jag klara mig :).
Mår verkligen som en Sessa idag! Älskar dessa dagar!
Ska träffa Vicky å hennes 2 veckor gamla Zander! Åh lille plutten!
Nu ska bara Emma å Sophie kläcka sina ungar också :).
Åh vad roligt det ska bli med alla kalas och leklandsbesök sen när ungarna e tillräckligt stora :).
Men eftersom tiden går så in i helsikes snabbt så dröjer det inte länge innan alla springer omkring!

Nu ska jag njuta av mitt kaffe å tystnaden medans hon sover :)

Ha en underbar dag och tack för era kommentarer :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0