Blixt å knall!

Tur jag va utanför huset när jag hörde första knallen.
E ju inte riktigt glad för åska, men får bita mig i läppen så inte Linnéa blir rädd.

Jo Milo, och alla andra jag känner och som e sugna.
Tänkte att vi kanske kunde ses ett gäng med våra barn/män/fruar i Beijers Park en eftermiddag för att grilla och umgås?!
Vad tycks om det?
Ja självklart om vädret tillåter.
Det e ju ett jävla höstväder redan.
Men jag hade iaf tyckt det va kul.

Ikväll ska vi äta kycklingklubbor, pommes och sås.
Sen ska vi spela lite MarioParty och dricka lite gott och bara umgås, mannen å jag :).
Älskar såna kvällar.

Usch vad synd jag tycker om Micke å alla andra som e på matchen nu.
Tur jag sitter hemma i det torra :)

Kommentarer
Postat av: Storebrusch

Hahahaha så blöt Micke var! :D Såg honom nere vid gräset innan matchen.

Stackarn!

2010-08-15 @ 11:34:04
Postat av: Milo - Mamma till Miranda & keanem

Räkna med mig :D ... helg passar bäst!

2010-08-15 @ 19:23:28
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/
Postat av: sofie

Räkna med mig me!:D

2010-08-16 @ 12:40:48
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiesjoholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0