Blind!

Imorse 20 över nio befann jag mig på sjukhuset för att göra en diabetesscreening, vilket innebär att de fotograferar ögat för att se om det blir ngt förändrat i framtiden eller om ögonen påverkats av diabetesen redan.
Först fick jag ngn vätska i ögonen som gjorde att pupilerna skulle bli stora.
Det sved som fan, sen blev jag nästan blind också.
Först nu börjar jag kunna se igen.. Fick otroligt ont i ögonen när jag va ute.
Skulle egentligen ta bussen hem, men jag kunde inte se å räkna mina pengar så jag kunde betala bussen, så jag chansa att ringa till mamma (jag såg inte alls vad det stod på mobilen, men jag kom rätt) så hon fick ringa micke som sen fick ringa upp mig.
Han kom å hämta mig på sjukhuset sen körde vi till svågertorp å köpte färg.

Ska nämligen hämta mina nycklar idag :D.
Så i em ska det börjas måla i min å Linnéas nya lägenhet :)!
Tror jag packat allt här hemma.
Och gör ju inget om jag glömmer ngt, kan ju ta det sen också. E ju inte precis att jag å micke aldrig mer ska ses..

Tror jag ska ta mig en kopp kaffe på balkongen och sen äta ngn mat som micke hade med sig hem från jobb igår..
Sen ska vi bege oss :).

Ska ta "före och efterbilder" tänkte jag.
men jag lägger in bilderna först när jag blivit klar. I helgen antagligen!

Ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0