BB

Har precis kollar på "livet på BB".
E lite osäker på hur jag ska göra med nästa förlossning.
Långt fram, men det måste tänkas på.
Jag får nog höra med barnmorskan om vad hon tycker.
E ju ganska mkt planering som måste ske innan jag blir gravid igen.
Både med diabetesen och med det blodförtunnande jag ska gå på iom min dåliga moderkaka.
Det kommer innebära fler å mer regelbundna kontroller och fler ultraljud :).
E ju inte fel att se sin bebis så många ggr innan den kommer :).
Men den dagen, den lyckan ;).

Läste att det skulle va massa stjärnfall ikväll/natt och två dagar framåt.
E ganska täckt med moln här, så det e liiite svårt att se.
Men får gå ut om en stund igen och se om molnen flyttat sig!

Idag har Emma varit här.
Vi va ute på svågertorp på Plantagen, Rusta och IKEA.
Köpte en blomma till köket och en badrumsmatta till lilla toaletten, även kallad "Kattens toa".
Katten har nämligen sin låda där inne och där va rätt snuskit innan.
Men idag satte jag upp två tavlor där och städa.
Så nu e det fint.
Har även städat hela lägenheten och sprungit rundor upp till förrådet med mickes stereo å alla tillbehör.
Blev några rundor.
Så jag har tryckt in crosstrainern i hörnet i lilla rummet och satt in en fåtölj där.
Blev väl inte jättefint, men det blev mer plats i v-rummet.

Vi snackade om att måla i v-rummet på söndag.
Så det blir det nog.
(lönt han gör vid nu när jag flyttar, när jag tjatat om att måla om hela tiden :P)

Imorron ska jag till sjukhuset med Lilli.
Neonataluppföljning.
Det kommer gå susen, hon e så duktig och smart min lilla Clown!

Nu intar jag ryggläge.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0