Aaaaj!

Har gått å skaffat mig öroninflammation.
Å helvete vad ont det gör :(.
Imorse när jag skulle ta mitt insulin började jag kallsvettas och blev skitsnurrig, jag höll på att svimma och fick sätta mig på golvet en stund. Eftersom jag redan tagit insulinet va jag tvungen att dricka lite hallonkräm för att det inte skulle sjunka för mkt.
Micke gjorde en macka till mig, så fick jag gå in å lägga mig på soffan.
Usch vad obehagligt det e att få den svimkänslan.
Ska iallafall till vårdcentralen kvart i två idag, så får vi se vad de säger.
Blir väl en antibiotikakur :(.
Men vill bara ha bort det, för det gör verkligen jätteont :(.

Nu ligger micke här i soffan å snarkar, så då kan jag passa på att byta kanal..
Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch vad obehagligt för dej.

Hoppas det blir bättre! :(

Krya på dej.

49 rätt fick jag på teori provet. Godkänd var 52 o 65 var alla rätt. :( STÖRIGT. Ska köra upp imorgon. Grymt nervös. Men håller det hemligt på bloggen o face;) Kramar

2010-08-25 @ 20:27:31
URL: http://bimbolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0