3 dagar kvar!

Om 3 dagar får jag nycklarna till min lägenhet......
Vet inte riktigt hur det känns. Men jag vet att allt kommer bli bra, eller kanske till och med bättre.
fast det undrar jag.. om det kan bli bättre.
Har aldrig haft det så bra som jag har det nu!!

har fortfarande örononftlammation.
Men det gör inte så ont som det gjort de senaste dagarna.
Skönt att det snart e över. Imorron ska jag till VC igen för läkaren skulle kolla i örat igen!
Sen får jag nog fortsätta med dropparna några dagar till!

Idag ska vi till Beijers Park och träffa lite kompisar å så.
Ska bli roligt :).

Ikväll spelar MFF hemma mot Elfsborg.
Hoppas Hoppas de vinner nu, så de går förbi Helsingborg som nu leder Allsvenskan.
Usch.

Hmm..
Ja, igår va jag å Emma å shoppade lite.
Blev ett par skor å en tröja till mig, sen blev det två bodys och ett par hängslebyxor till Lilli.
Emma va söt å köpte ett par jeans och en body till Lilli. Så nu har hon kläder så det räcker igen :).
Vi köpte ju lite kläder till henne i fredes. En väst, ett par skor, strumpor, benvärmare, en mjukisdräckt.
Förresten har Lillis andra tand tittat upp :).
Förklarar varför hon ätit lite dåligt.

Nu ska jag ut i tvättstugan så vi blir klara med tvätten idag :).

ha en skön söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0