Wiiii, snart e det fredag!

Ja, helg helg helg!!

Idag va vi ute vid brofästet å fiska.
Eller micke å kristoffer fiska, å jag å linnea kolla på.
JAG kolla på, Linnéa sov som en stock i bärselen hela tiden :).
Sen åkte vi hem å här har jag hållt mig sen dess.

Linnéa vakna med ett skrik vid åtta, sen va hon rosslig i halsen.
Iom att jag hade astma när jag va liten så va jag livrädd.
Ringde mamma som kom hit en stund å lugna ner mig.
Det gick över och nu sover hon som en liten sessa!

Har precis lekt med Paint på datan.. haha, skrattade som tusan :D.
Jag borde bli tecknare! Haha.

Har inte ätit middag idag.. Linnéa lät mig inte eftersom hon vägra somna!
Sen kom mamma å sen blev klockan för mkt.
Så nu dricker jag ett glas Oboj för att minska hungern lite!

Imorron kommer mina fina flickor :).
Längtar :).

Nu kommer ännu en fråga för er som vet:
Hur gör man med Pass till såna här små barn?
Kan inte tänka maj att hon ska ha ett eget. Jag menar, hon ser inte likadan ut om 5 år!
Skrivs hon in i mitt passs på ngt sätt eller?

Hoppas ni sussar sött inatt!
Pusskram/Linnéas mamma


(bilden som jag hade så roligt med va för stor för att ladda upp här)

Kommentarer
Postat av: sofie

Hon ska också ha pass

2010-04-09 @ 09:56:05
Postat av: milo

Förr så åkte bebisarna på mammas pass men numera måste dom själv ha pass :)

2010-04-09 @ 10:41:37
Postat av: sofie

Jo hon ska oxå ha pass men däremot rekomenderar dem att man bytar ut det oftare:)kram sofie

2010-04-09 @ 11:48:59
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiesjoholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0