vaccination!

Stackars lilla  Linnéa vaccinerades idag!
Hon blev helt hysteriskt ledsen!
Det gjorde grymt ont i mitt å Mickes hjärta!
Nu har hon varit ledsen resten av dagen.. älsk :(<3.
Så inatt ska hon få sova med mig i min å mmickes säng!
Det förtjänar hon. Plus att jag vill ha lite koll på henne eftersom de kan få feber av vaccinet.
Men änsålänge har hon ingen feber.
Ska testa med febernappen sen när det e dax för oss att bädda ner oss.
Men tänkte jag skulle blogga lite först.

Emmorna va här å drack kaffe å prata en stund, sen körde de mig hem till mina päron.
Jag, Emmaj och Linnéa i en bil och Emmaa å vagnen i den andra haha.
Hemma hos päronen åt vi middag (korv å potatismos) och Linnéa satt i barnmatstolen för första gången en liten kort stund.
sen körde jag å mamma till Burlövs Center, för jag behövde en klänning till Lördag och kasedansen.
Hittade en på Gina, som nu hänger i garderoben:


Till denna fina klänningen ska jag ha mina glansiga tajts och min glansiga korta jacka.
Kan nog bli fint.
Jackan för att gömma mina muskolösa armar och ifall bopparna vill hoppa ut :].

Nu blir det ryggläge å lite film.
Sussa sött!
Pusskram/ ♥Linnéas mamma♥

Kommentarer
Postat av: emma

himla fin klänning :) vi kommer va tjusigast på kasedansen på lördag :D <3

2010-04-21 @ 00:55:59
URL: http://www.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0