Tack!

Tack för era svar!
Då får vi bege oss till polisen å fixa pass till henne så det e klart tills vi ska åka =).
Ååh vad jag längtar efter värmen :D:D.
Sola, bada, dricka drinkar å gå varma mysiga kvällspromenader   :).

Liten somna mitt i leken i babygymmet!
Hon e för go!

Ååh Kattfan löper igen!
Jag kommer fota ut den helvetes skitkatten!
Ska bli såå skönt att slippa henne sen!

Nu har jag precis diskat och bäddat!
Så fort micke kommer hem från gymmet ska jag hoppa in i duschen, sen stoppa ner Linnéa i vagnen å bege mig till Lindängen för att hämta ut mitt paket som kommit!
Sen kommer mina flickor :).

Får se om jag hjinner blogga mer idag!
Annars får ni ha en uuunderbar fredag!
Pusskram/Linnéas mamma

Kommentarer
Postat av: milo

Jasså du var en av dom ? :/ .. fick du en ny eller ? ..Vi pratade med dom på babyproffsen om den och frågade va det va och dom sa att den första leveransen hade ramlat av från pallarna och blitt skadade , låter dock skumt att dom skulle gå sönder av det , meen man vet ju aldrig ! :/ .. Jag e tacksam att vår e hel iaf och vi har inte haft några problem med vår , jag e supernöjd speciellt med sittdelen ,den e toppen :)

2010-04-09 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0