Svejsan!

Har varit full rulle hela dagen!
Vi börja dagen med att storstäda!
Till och med ute på balkongen blev det avtorkat, dammsugat och städat!
Efter det ställde jag mig och gjorde kanelbullar =).
De blev riktigt goda faktiskt.
Dock glömde jag fota de innan jag stoppa in de i frysen.
Skulle bakat till dopet, men hah, det blev bara 30 bullar.
Så nästa helg ska vi ställa oss å göra resten av kakorna.

Nu har vi precis ätit fiskpinnar och potatismos.
Micke tappa nog pepparkaret i mosen.. helvete vad det svider i munnen ;).
De visar Beck på tv1000, men jag har redan sett alla avsnitt, så riktigt lika kul e det inte att se avsnitten när man redan vet vem mördaren e!
Klockan nio kommer Legaly Blond! Så den ska  jag se innan jag ska sova!
Dagarna rinner iväg, å inte ett skit gör man.
Har inte varit utanför dörren idag...
Imorron ska jag på efterkontroll hos min BM.
Baaah!
Å förhoppningsvis får jag ett samtal från MKB. Annars ringer jag de.
Måste ju veta om jag har två eller tre månaders uppsägningstid när jag flyttar till en annan mkb-lägenhet!
Det e alltid två, men iom att jag kollade på denna efter jag sagt upp min så vet jag inte!
Två månader hade varit najs, då flyttar jag redan 1 maj :D!

Pusskram/Linnéas mamma

Kommentarer
Postat av: milo

Åhh kanelbullar , sååå sugen jag blev nu! .. När är det ni ska ha dopet föresten ? :) ..



Håller mina tummar att du får det samtalet du väntar på idag !

2010-04-06 @ 09:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0