Sool!

ÅH vad det e underbaaart väder!
Har gått ute i bara en långärmad tröja!
Har lagt undan åkpåsen som va i vagnen å lagt i två filtar i botten å ett täcke!
Tycker det e lagom. Hon e en liten svettlök, så hon fryser inte.
Har även lagt undan hennes ovaraller, förutom en som e tunn, ifall det blir dåligt väder en dag!

Nu väntar jag på att hon ska somna, så jag kan stryka våra kläder och sen koppla av framför tvn!
Men hon verkar iinte trött, hon ligger å sjunger så fint så!
Katten bråkar med grenarna utanför fönstret.....

Ringde prällen.. han hade inte fått ngt papper om att Linnéa skulle döpas på söndag!
Knasst!
Hade varit fint att få ringa alla å avboka.
Men han ringde upp mig igen å sa att han hittat pappret!
Så imorron ska vi till kyrkan å "öva" :P.

Imorronkväll ska jag besöka Vicky.
Ska bli kul.
Ska kolla på filmen "Buss till Italien", där vår gamla klasskamrat från nian e med.
Jag har sett den innan, men fick låna den av mamsen så vi kunde se den.

På fredag blir det nog kanelbullsbakning.. vi blir typ 50 pers på dopet, å om alla ska ha två kanelbullar var, så blir det fan 100 bullar som jag ska stå å göra!
Sen på lördag ska vi bort till lokalen å duka, sen hem å baka igen!
Undra vilken dag vi ska handla allt..

Pusskram/Linnéas mamma

Kommentarer
Postat av: milo

Jasså du hade också henne ? Hon var helt kanon , hon sa hela tiden till mig att jag var som gjord att föda barn utan smärtlindring , snacka om att bli peppad trots att man flösa i 180 haha ;) ..

2010-04-15 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0