Söndag!

Kom på att jag glömt blogga idag!

Fick en härlig sovmorron å gick upp halv tolv.
Micke hade redan gått upp med Linnéa.
Hon fick mat igårkväll vid 12 och sov ända till 8 imorse.
Skönt att hon sover hela natten :).

Vi åkte en sväng till IKEA, å jag kolla ut det jag vill ha när jag flyttar.
Vi käka de klassiska köttbullarna där :).
Linnéa va vaken hela tiden och satt å skratta å prata massa i vagnen.
Så fort vi kom till bilen somna hon å har iprincip (?) sovit sen dess. Vaknat å fått mat å sen somnat om!

Jag laga tacos till oss, å vi har legat på soffan å slappat hela kvällen :).
Å snart e det dax att väcka liten igen å ge henne mat för natten.
Sen kallar kudden på mig med.
Börjar få lite skallebank eftersom jag inte druckit kaffe idag...!

Hoppas jag får besked om lägenheten på Tisdag!
Å hoppas jag får den.
Men bara för jag vill ha den så himla mkt så får jag den säkert inte.
Då får jag bara fortsätta leta. För jag ska SNART flytta.
Även om det e bra mellan mig å Micke nu, så kanske det blir ännu bättre sen.. eller tvärtom..

E det fint väder imorron, ska Micke nog ut å fiska.
Om det e som det varit idag, ska vi städa å fixa här hemma.

Nej, ryggläge en stund innan lillan ska ha mat.

Pusskram/Linnéas mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0