Snaaark!

Klockan sju låg Linnéa i sin säng å prata för fulla muggar.
Det e inte de låga tonerna hon har, utan man kan inte stänga av öronen.
Gav henne mat å fick asa mig upp.
Nu sitter hon här, tvättad, matad å påklädd.. så behöver jag bara bry mig om mig själv sen när det e dax att göra vid sig!
Får väl ta å byta på henne igen.. tycker det luktar lite Nummer 2 här inne!

Idag ska vi prata om mat på bvc.
Linnéa ska snart få börja med smakportioner, men det blir första i slutet av maj!
Ska bli intressant. Hon tycker inte vatten e speciellt gott.
det blir lite klökningar och sånt!

Hon e så härlig.
Världens bästa morgonhumör :D.

I eftermiddag ska jag hem till Emma i STP :).

Ha deet
Pusskram/♥ Linnéas mamma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0