Räkningar

Räkningar borde förbjudas.
Man borde få bo gratis!
Alla småräkningar gör inte så mkt, men hyran den suger.
Speciellt när jag inte bor i lägenheten!
Fast mkb hade varit snälla å sänkt hyran med 100 kr så nu betalar jag bara 5299kr!

Ska sälja min mobil som jag köpte i December då jag vill ha en ny, men eftersom jag behöver pengarna jag får för den så får jag nöja mig med min gamla sonyericsson en månad.
Den kommer "trilla" i marken några ggr, för den e verkligen kass.
Kanske ska lämna in den på lagning?
Eller nej, kanske inte. Får säkert ingen lånemobil å då e jag mobillös i en månad, å utan mobil klarar jag mig inte.

Verkar som om jag får bo kvar  här i sommar, då jag inte fått ngn visning än :(.
Men det e rätt bra, då blir det en tripp till Ullared i Juni plus att jag slipper lägga undan pengar till Greklandresan, utan tar från pengarna jag får i slutet av Juni.
Får tillbaks hela 650kr på skatten.. woohooo!

Vad tiden gått snabbt idag.. klockan e redan åtta :O.
Så får väl se om det finns ngt roligt att kolla på!

Hoppas du kan se vad jag skriver nu Milo :).

Pusskram/♥Linnéas mamma♥

Kommentarer
Postat av: milo

hahaha , nu ser jag =)

2010-04-26 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0