Po det igen!

Nu försöker jag, som ni ser, att få en snygg design på min blogg.
Tar ett tag att fatta hur man gör här på blogg.se
Vill ju ha en egen bild längst upp, men fattar inte riiktigt hur jag ska få in en bild där när man inte kan lägga in å välja själv, som man kunde på metrobloggen.
Får läsa mig fram underkvällen, om Linnéa fortsätter va såhär snäll.
Tycker hon sover mkt idag, men det gör hon kanske inte.
Tog själv mig en powernap på 2 timmar innan så vet inte om hon va vaken tsm med Micke.

Jag hade väldigt trevigt i lördes då vi först käka supergod "Planka" i svedala å sen åkte till Törringe för att möta skånes mest bunnigaste bönner! :)
Kristoffer va snäll å körde oss alla hem, så jag slapp först ta taxi å sen bussen efter det!

Igår kom Micke hem från fisketuren.
Vi satt på uteplatsen å snacka innan mina föräldrar kom å lämna Linnéa!
Sen gick vi bort till Lindängen å köpte Thaimat. Jag med min biff å bambu, tog det som vanligt :).
Sen gick vi hem, käka å sen satte vi igång å rensa rabatter å tvätta fönster.
Glasdörrarna blev rätt randiga hehe.
Det va verkligen underbart väder igår :).
Det kändes som sommar, man kunde sitta i tröja å byxorna uppkavlade å svitten visa sig lite i pannan :).
Underbart.
Synd det inte e lika härligt idag, nu när micke kört till jobb å jag ska sitta hemma.
Annars kunde jag suttit i trädgården å läst eller ngt.
men men.

Imorron ska vi till bvc igen, för att träffa de andra mammorna i föräldrargruppen.
Det gick faktiskt över mina förväntningar.
Tycker det e skoj att man kan dela med sig till andra okända mammor!

Jag vet inte vad jag ska göra resten av veckan. Eller de kommande dagarna.
Men ska väl träffa Bengan en dag, har inte träffat honom sen han flytta ut i december.
Det e läängesen nu.
Han bodde ändå hos mig 4 månader!

Torsdag fyller jag år kom jag på igen!
Kan inte fatta att tiden går så himla snabbt.
För 10 år sen va man inget barn utan en tonåring, en trotsig sådan :].
För 6 år sen fyllde man 18, å hur snabbt har inte dessa 6 åren gått? Nu e det sex år tills man blir 30, hur snabbt ska de dåå gå?
Herregud!

Ska stänga Mickes data(som han glömde) och laga lite mat, e hungrig redan :O. (jävla mens, man bara äter känns det som)

Skriver kanske mer ikväll.
Pusskram/ ♥Linnéas mamma♥

Kommentarer
Postat av: emma

då slår vi ihop valborg o din födelsedag tycker jag :) <3

2010-04-26 @ 18:37:48
URL: http://www.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0