påsk!

Glad påsk allesammans!

Tack för alla era svar!
Preventivmedel med hormoner e som sagt inget för mig, min kropp klarar det inte!
Antingen får jag ont i lederna eller så gåtr jag upp massa i vikt.
Ska läsa lite om Minipiller.. det verkar vara det ända som e bra.
Får prata med min BM också på efterkontrollen vad hon rekomenderar för mig!

Jag har hört om denna uv-baddräckten, så kanske den skulle va bra.
Men var hittar jag den?
Har de den på Lindex? Tyckte jag såg en sån där.
Men finns de i så pass små storlekar som 68? Vilket jag antar hon har tills vi ska åka!
Vi åker den 8de Juli och ska fira min mamma som fyller 50 ;).

Igår va vi som sagt hemma hos mina päron på påskmiddag.
Jättetrevligt.
Blev lite öl å vin och massa snack!
Jag och Linnéa sov över där, för Micke skulle som vanligt upp tidigt å jobba extra!
Så som vanligt så sitter jag själv här hemma. Men han kommer väl när som.
Men ikväll ska han kolla på fotboll på Happy som han nästan alltid gör.
Kan förstå att han vill träffa sina kompisar, självklart.
Men jag blir så irriterad över att han kommer med det samma dag.
Jag tänkte vi skulle sitta här hemma å kolla på ngn film tillsammans å käka Tacos!
Men jag får väl sitta å kolla på den uttjatade jävla filmerna de visar på tv1000!
Glömde ju såklart ta med "Band of brothers" som jag tänkte låna av farsan, då hade jag haft å göra hela kvällen och typ resten av kvällen!
Men får nog spara de tills jag flyttat, så jag har ngt att göra iaf 3 dagar i min ensamhet!
Om jag har tid att kolla på de.
Även om Linnéa bara ligger på sin filt så hinner man inte göra allt som man ska.
Måste hålla ett öga på henne hela tiden så kattfan inte får ett ryck å attakerar henne eller ngt.
Det ska bli skönt att slippa katten när vi flyttar.
Även om hon inte e ivägen precis, men kattlådan luktar fan, ända ut i hallen!
Jag vill att det ska lukta fräscht i ett hem.
Men här välkomnas man av kattpiss/skitstrank när man kommer in.
klart att katten ska kunna skita, det e iinte det jag klagar på, men lukten får mig att klökas!
Nej jag ska ALDRIG skaffa ngt förbannat djur.
Tycker inte om de för fem öre.
Bryr mig inte om andras djur, jag slipper iaf gå ut med de, kamma de, bada de, mata de.. usch!
Så ska Linnéa ha ngt djur får hon ha det hos Micke. Innanför mina dörrar kommer inte änns en vandrande pinne in!

Nu ska jag passa på att ta ett bloss och fixa med tvätten, nu när Linnéa somnat mitt i sitt vändningsövande!!
Hoppas ni får en mysig lördag och påskafton!
Pusskram/Linnéas mamma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej igen!

UV-dräckt finns på HM, Lindex. Finn säven lite billigare på Ekohallen eller engelbrektsboden.



Jag fick minipiller nu efter graviditeten. Fick Extremt ont i magen så jag knappt kunde gå. Har flera kompisar som hade det likadant så jag fick sluta.

2010-04-04 @ 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0