Nej..

Jag fick inte lägenheten!
Jobbigt!
Har faktiskt varit ledsen.. men va fan.. det kommer fler tåg!

Hade ett långt samtal med min BM om förlossningen och så.
Fick min journal som jag läste såfort jag kom hem!
Linnéa hade inte fått tillräckligt med blod genom navelsträngen och den va ganska tunn!
De här testerna som de gör 5 och 10 minuter efter de e födda (minns inte vad det heter just nu) klara hon 8 efter 5 minuter och 9 efter 10 minuter. Och det va jättebra sa hon.
För att ha haft det så himla jobbigt som hon haft den sista tiden i magen så va det grejt!
Vi åkte verkligen in i rättan tid!
Det kunde gått väääligt illa! Vi kunde kommit hem utan vår älskade dotter :(.
Men vi hade tur!
Nu sitter hon här i sin babysitter å kvider av trötthet.
Men jag gungar henne med foten å NU stängde hon ögonen och börja suga på sin hand :).
Söting!

Vi pratade om preventivmedel som sagt och det blev mini-piller för min del!
Östrogenet i de jag haft innan har blivit flör mkt för min kropp och dessa e då östrogenfria :).
Så nu blir här verkligen inga barn gjorda ;).

Linnéa vill gärna stå å hoppa när man sitter ner å håller henne..
Och som ni med barn vet, så e det gaaanska jobbigt för armarna å hålla de så även om de inte e så tunga.
Efter en stubd domnar mina armar och hon blir gaaalen för att jag sätter henne ner.
Tror ni att det e förtidigt att sätta henne i en hoppgunga nu?
(Hon e snart 3 månader)
Ja sjlvklart menar jag inte att hon ska sitta där timmavis, utan en liten stund åt gången!

Nu ska jag sätta på kaffe, för snart kommer mina päron... å Linnéa som precis somnat :P.
Hon kommer inte va rolig å ha å göra med när hon väcks ;).

Sätter in nya bilder ikväll!
Pusskram/Linnéas mamma

Kommentarer
Postat av: milo

Man ska helst vänta tills dom är stabila i rygg innan man sätter dom i hoppgunga men är du osäker så hör med dom på¨bvc :) ..



Trist att du inte fick lägenheten men som du sa , det går fler tåg ! .. Du kommer finna en snart ska du se !



Detta me minipiller, jag e skeptisk mot dom om jag ska vara ärlig då jag känner så många som blitt gravida när dom använt dom , det sägs att amning o minipiller har samma skydd mot graviditet , och därmed är jag lite osäker på säkerheten , visst man blir aldrig 100% skyddad. Men förstår om du ej kan ta annat , mena dom ang din kommentar " så nu blir här inga barn gjorda " ;)

2010-04-06 @ 19:38:24
Postat av: Vicky

Trist det där med lgh men fan.. de kommer fler tåg som du säger o ja tror nog du får visning snart igen om du bara ha ngn at anmäla intresse på. man brukar få ett par lgh inom kort att titta på och har man legat tvåa på en o velat ha den så brukar de gå rätt snabbt till att de vill tillgodose ens behov o önskemål!



Va gäller Linnea så är de väl mest nacken som ska orka med om hon ska stå i hoppgungan. klart du inte har henne där hela dagen haha. Eller så kanske du "glömmer" henne där ;) hahah.



Hälsa päronen =)



Kram

2010-04-06 @ 19:57:25
URL: http://www.no3.se
Postat av: Linda - Mamma till mirakel Anton!

Det finns instruktioner på en hoppgunga.. ;) Fanns iaf på Antons.. ;) Läs där & se..



Tradigt med lägenheten! Hoppas det blir din tur snart gumman! =)

2010-04-06 @ 20:23:05
URL: http://pazur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0