När vissa blir vuxna, går andra fortfarande på dagis!

Åh vad jag önskar att folk växte upp å va mogna för sin ålder!

Idag va vi då i kyrkan.
Gick igenom var vi skulle stå å så.
Jag fick ge med mig för att läsa en bön (ack å ve)!
Så nu får jag träna på fyra rader så jag kan de till söndag ;).

Efter bönestunden stack vi å handla på willys till dopet!
Sen släppte Micke av mig hos Vicky där jag befann mig till 21.20 nu i kväll.
Lika trevligt varje gång :).
Skönt att ha vänner som alltid finns där, även om man glidit isär en tid.
Men vi har ändå känt varandra sen nian!

Sen jag kom hem har jag suttit framför datan å glott.
Nu ska jag nog ta mig en god ostmacka innan jag ska dimpa ner med huvet före i sängen!

Pusskram/Linnéas mamma

Kommentarer
Postat av: Vicky

Är glad vi hittat tillbaka igen också! Vissa är väl kanske bara menade att vara vänner! tack för du finns o du tack för du kom tidigare igår... du räddade min dag... ja tror uppriktigt sagt ja hade brutit ihop i in ensamhet när Jimmy stuckit till jobb om ja hade varit själv igår... men ja fick inte chansen att sitta o grubbla över alla fel på mig iom du kom! Tack!!

Kul o ses som alltid=)

2010-04-16 @ 22:16:20
URL: http://www.no3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0