Morning!

Klockan SEX, börja Linnéa gnälla!
Zzzz.
Men Micke gav henne mat å jag försökte somna om, men hon fortsatte gnälla å prata så högt så jag kunde inte ligga kvar.
Tyckte synd om micke som jobbade igår kväll.

La henne på sin filt på golvet med babygymmet över henne, helt plötsligt tar hon sats UTAN att ta hjälp av ngt å vänder sig till mage!
Hon har gjort det lite halvt innan, men med ngt som hon kunde sparka iväg sig på, men nu gjorde hon det alldeles själv :):).
Min duktiga flicka.
Nu får vi verkligen se upp när hon ligger på skötbordet!

Sitter å kollar på Bröderna Lejonhjärta, å den där draken, Katla, den e så förbannat dåligt gjord, så det finns inte!
En stor jävla drake, gjord i papp å kartong, å e lika snabb som en snigel ungefär!
Kasst!

Kommentarer
Postat av: milo

Okej då hänger jag med ;P ...



Ja det är dom som går på samma babymassage som er ;P .

Såg din kommentar nyss så hann inte hälsa men ni ses väl snart igen ? =) ..

2010-04-28 @ 22:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0