Lördag!

Idag fick jag sovmorron å sov till halv elva!
Det va riktigt skönt.
Precis vad denna trötta mamman behövde.
Linnéa har varit lite envis de senaste kvällarna.
Inte somnat förrän närmre elva.
Å jag som e van att kunna laga mat å ta det lugnt efter sju, då hon somnade innan.
Men det har jag fått kamma mig på.
Sen har hon vaknat vid åtta å varit hungrig, så hon har fått mat och när man själv e lagom pigg, somnar hon igen!
Men skönt att hon sover hela natten iaf :).

Idag då!
Efter jag vaknat å så, så åkte vi till lokalen å duka inför imorron.
Mamma å pappa va där å hjälpte oss.
Sen körde vi å handla det sista å sen hem å baka.
Micke gjorde 2 chokladkakor (typ sockerkaka) å jag gjorde 4 kladdkakor som vi ska ha ist för tårta.
Jag kan inte göra tårta å om vi skulle köpt hade det blivit för dyrt för oss två fattiglappar :P.
Sen tycker de flesta om kladdkaka å grädde, så det får duga.

Nu sitter jag här, efter att ha strukit min å Linnéas klänning och packat skötväskan, så man inte glömmer ngt imorron.
Mkt att göra imorronbitti.
Bad för Linnéa å dusch för oss två, sminkning, påklädning å hårfrisering, sen ska vi bort till lokalen å lämna kakor å skit, sen ska vi vara i kyrkan halv två!

Linnéa sover gott och Micke ska väl snart börja med maten som blir stekt falukorv å potatismos!
Ingen festmiddag precis. Men det e väl helt ok när man e trött i huvet!
Sen ska Micke bege sig till Happy för att kolla fotboll, å jag ska se om det finns ngt roligt på tv.

Ska ta massa bilder imorron, så ni får se min lilla Sessa, hennes faddrar Kristoffer å Carro, å sen resten av folkskaran. Kanske blir det en  bild där jag å Micke e med. Även om jag inte gör mig bra på bild!

Hoppas ni får en underbar lördagskväll
Pusskram/♥Linnéas mamma♥

Du e ingen förlorad vän, du e ett botat virus! ©






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0