Kasedans!

Ikväll ska vi kasa sönder skorna!
Weee!

Har varit hos moren å faren sen i tordes.
Igår vad det meningen jag skulle ut på promenix med Linnéa, bland annat till bolaget.
Meeeen, jag hade inga nycklar, så jag fick snällt sitta inne hela dagen.
När mamma kom hem stack jag å stoff å köpte våra öl.
Sen käka vi tacos..mm..
Kolla på "BrÜno". Vilken skitfilm.
Det va nästan pinsamt att kolla på den.
Undra om det finns såna människor som han.
Ja, för att komma på en sån film måste man va knäpp!

Nu sitter jag här, nyduschad och har rakat benen för engångsskull.
Å för 2a gången i mitt liv, skar jag mig.
Märks man inte rakat benen på ett tag :P.
Nästan så man får googla på hur man gör ;).

Ikväll ska vi då till Törringe, Jag å mina älskade Emmor<3, å emmajs arbetskamrater.
Kanske hittar ngn av mina arbetskamrater där med.

Va tvungen att städa här hemma när jag kom hem innan.
Men jag tycker här aldrig blir rent... men det e inte så konstigt när jag inte trivs å tycker här e fint.
Men men.. snart flyttar jag, hoppas jag!!

nej jag ska ta en ciggeluring och sen sätta på fejset!
Ha en wonderful lördagkväll <3
Pusskram/ ♥Linnéas mamma♥

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hoppas verkligen du får en skitrolig kväll! =)

2010-04-24 @ 20:12:48
URL: http://www.No3.se
Postat av: milo

Fin blogg , men du får nog ändra färgen på texten , är en aning svårt att läsa.. iaf för mig haha :P

2010-04-26 @ 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0