idag!

Gick upp vid nio med Linnéa, satte på tvn å prata lite med henne.
Vid ett tog jag å hon bussen till jägersro, där jag shoppade lite.
När vi kom hem börja Linnéa gala (som vanligt den sista tiden) och har gjort tills för 5 minuter sen.
Vet inte om det e tänder på g redan, då hon dräglar ganska mkt också.
Vi får hoppas det, så hon inte e missnöjd med ngt.

Här e lite vad jag shoppat idag:
skor till mig 99:-
Pikétröja 49.50:- Skjorts 50:- Till Linnéa
Strumpbyxor 35:- Till Linnéa

Imorron ska Linnéa få sin första vaccination!
Innan dess ska vi på föräldrargruppen och ännu mer babymassage! Hoppas hon e lika snäll å glad som förra gången!
Sen blir det antagligen BO01 med mina Emmor.. OM inte Linnéa reagerar på vaccinet å får feber (peppar peppar).
Sen ska jag å Linnéa hem till mina föräldrar <3.

På onsdag ska jag träffa Angelica!
Skulle behöva köpa ngt att ha på mig på Lördag då det blir Törringe å kasedans för hela slanten :). (inte riktigt hela)
Å då ska Linnéa va hos sin mormor & morfar :).
Såå tacksam att de ställer upp så mkt <3<3.

Nu när Linnéa somnat så ska jag inta ryggläge å kolla på ngt skit på tv.
Men först kolla mailen om jag fått bilderna från dopet av mamma, isåfall kastar jag in ett inlägg med de också!

Ha det underbart
Pusskram/ ♥Linnéas mamma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0