Hoppsan!

Har visst glömt att uppdatera!
Men det har inte hänt så mkt.
I lördes åkte jag till Emma i stp och drack kaffe å så :).
Sen på kvällen va jag hemma.. irriterad!
Jag gick å la mig halv elva och sov som en stock!
Igår va vi hemma hos mina päron å grilla.. mums!
Sen åkte vi hem å jag kolla lite på luftslottet som sprängdes.
Men hände inte alls med, för jag va trött.
Men när jag gick in å la mig i sängen blev jag självklart pigg och kunde inte somna.
Så där låg jag å fundera lite!

Idag då..
Jaa.. det vet jag inte.
Hoppas på att få erbjudande på en lägenhet så jag snart kan ta mina väskor å flytta till mitt eget, så man slipper allt tjaffs här hemma.
Det blir en promenad i det fina vädret.
Skulle vilja köpa en klänning ´till Linnéa som hon ska ha på sin dopdag på söndag!
Eftersom jag ska va gul, så tycker jag hon också ska va det ;).
Vi får se hur det blir med det.

Tror jag ska ge liten mat nu, för hon galer och e hungrig!
Ha en fin dag
Pusskram/Linnéas mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0