haha!

Åååh vad härligt det e när man hör Linnéa skratta!
Jag lovar, hon kommer bli en riktig snackemaja när hon kan prata ordentligt!
"AAAAOOOOOO AAAOOOA AOOAAOAOOA" så låter det här hemma nu!
Trodde hon somna för kvällen innan, men icke!
Men nu börjar hon med sina vändövningar igen, så snart blir här tyst.

Imorron ska vi upp tidigt.
Ska va på BVC på babymassage klockan tio!
Sen blir det hem å vila en stund, sen ska jag sticka till mammas jobb å hämta upp henne för att se gå en promenix i stan!

Idag har jag filmat fislisa.
Men hon e en sån linslus, å bara kollar rakt in i kameran istället för att prata.
Det blir ingen bra filmstjärna av henne!
Men en liten operasångerska finns det stora chanser till.
Dock får hon inte sjunga opera när jag e i närheten.. jag lyssnar hellre på Molly som löper då!

Åh vad jag längtar till sommaren. Ska bli så kul :).
Massa nyblivna mammor att umgås med :).
Ska förlänga min mammaledighet full tid (7 dagar i veckan) till sista augusti, sen efter det ska jag bara ha 5 dagar, för då tänkte jag hoppa in å jobba lite som timmis. en mjukstart inför Januari/Februari 2011!

Åh vad hon snackar högt!
Å kattfan fräser å jagar sin svans!
kan inte koncentrera mig mer, så nu säger jag godnatt till er!

Tack å hej "orörda grej"!
Pusskram/Linneas mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0