Förhoppningsvis!

Har haft en anledning till att jag inte fått lägenheten.
Står dock som 1a på den, men förhoppningsvis löser det sig så att jag får den!
Annars e det som Vickan skrivit, man får oftast fler visningar under en kortare tid.
Då kanske jag hinner spara lite pengar med.
Men vi får se hur det går på torsdag när jag ska prata med tantan!

Mina päroon har precis varit här å underhållt Linnéa!
Världens bästa päron!! <3

Imorron måste jag göra ngt och inte gå hemma å glo!
Men tror mina foton som jag beställt kommer då =).
Å kanske kläderna med =).

Jag får se. E det fint väder blir den kanske en promenad i stan på kvällen!

Här kommer lite bilder från idag!


Nu ska jag steka mina hamburgare så jag får ngt mer än kanelbullar i magen idag :).
Ha det fiijnt!
Pusskram/Linneás mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0