baaaah!

Skallebank!
Å Linnéa galer.. jeeeej!
Blir snart en kopp kaffe!

Jag har ju tänkt på det här med badkläder till Linnéa!
Iom vi ska till Grekland och det kommer va 1 miljon grader varmt, så vill jag heller inte klä på henne för mkt.
Självklart ska hon vara under parasollen (?) hela tiden, med 500 solfaktor på sig!
Men de här badblöjorna verkar bra å en t-shirt på det?

Nej nu ska jag sätta på lite kaffe och sen ta en dusch.. vilket verkligen behövs!
Sen ska Linnéa bli en liten påskkärring!

Glad påsk/Linnéas mamma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Det finns sån dräckt till små barn. De har UV-skydd i sig. Är som en baddräckt fast med uvskydd och går ut på armar och ben.

Kanonbra

2010-04-03 @ 09:52:31
Postat av: milo

Badblöja och T-shirt går superbra , som jag skrev nedan det är egentligen det optimala på dom små när man e på stranden :)...

2010-04-03 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0