April April!

Tyckte det va ett bra aprilskämt!
Det va rätt många som gick på det ;).
Fick både samtal å folk som skrev till mig i chatten på Facebook ;).
Hehe!
Men det hade kunnat vara sant.
Usch va jobbigt det varit då.
;)

Vicky har precis varit här å snackat skit med mig =).
E så glad att vi fått tillbaks kontakten nu igen.
Vi har ju trots allt mer gemensamt nu! Även om vi känt varandra sen 9an!
Längtar till sommaren när vi kan gå med våra söta små under i vagnar tillsammans :).

Imorron ska min lilla familj hem till mina päron å träffa min övirga familj å äta påskat :).
Har längtat lääänge efter att vara allihopa igen.
Även om vi fått tre "bihang" i familjen haha!
Då  menar jag Linnéa, Sophie å micke ;).
Träffar inte Johnny så mkt längre, så nu hinner man sakna honom mellan gångerna!

Här sitter jag nu och filosoferar!
Kollar ibland in Linnéa som gör ett tappert försök att vända sig, men ibland somnar hon till mellan försöken.. lilla söta Heffaklump!
Hon e så lång, så när hon ligger på skötbordet å sträcker sig, så räcker hon ända uppifrån kanten, ner till andra kanten!
Hon blir nog en lång flicka son klappar sin lilla mamma på huvet å säger att jag e liten!
Hehe.
Iom att Micke e 190 så tror jag hon blir lång!
Hon e iaf mest lik honom nu!
Å mig lliknar hon bara på könet (flicka)!!
Idag när hon låg å "prata" kom det fram ngt som hördes som ett "Hej".
jag vet att det e förtidigt för att hon ska förstå å kunna prata, men det e kul att höra liknelser!
Speciellt med den gulliga rösten hon ligger inne med =).
Men hon snackar på! Ibland så det ekar lite i mitt huvud! Högt ska det vara, så att alla hör ;).
Hon ler inte bara längre utan får ut skrattljud samtidigt! Ååh, det e så kul att se hur hon utvecklas!
det går så snabbt!
Snart får vi börja använda storlek 68 på henne ju!
Det e så himla gulligt när nappen åkt ur munnen på henne å ligger precis bredvid, då ligger hon å slickar på nappen! Haha det e så roligt att se!
Vad hon kämpar med att försöka vända sig!
Det dröjer nog bara några dagar innan det händer!

Klockan tickar iväg och jag har haft fullt upp sen Micke stack till jobbet.
Jag baka en kladdkaka direkt när han stack.
Sen har Vicky varit här å hållt mig sällskap, som sagt!
Så när jag har bloggat färdigt ska jag diska å sen läsa alla bloggar jag inte hunnit med idag!
Ska se på lördag om jag kan fixa till min blogg så den blir lite personlig.
Nu ser den bara för trist ut!
Typiskt att man ska välja rosa alltid!
Får se vad det blir för ngt!

Vi vann på lotto i helgen som va!
Men inga 215 miljoner!
179 kr vann vi!
Så det blir en ny lottorad i helgen å hoppas på några hundra miljoner så jag kan köpa nya underkläder ;).
Har fixat mina naglar idag!
Vet inte om man ser så bra, med de e iaf ljusrosa med glitter längst ut på topparna!
Hoppas ni haft en underbar dag!
Det har jag!
Pusskram/BARA Linnéas mamma ;)


En fråga!
Vad tycker ni en 6-månaders flicka ska ha på sig på stranden?


Kommentarer
Postat av: milo

Haha visst va det bra , jag hade dock på känn att du lurades och sen var det trots allt 1 april med ;) .



Ang klädsel för lillan , det bästa är ju badblöjan som finns att köpa i affärerna . Men om du är som mig (övernojjig ) mamma så finns det en speciell badräkt klädsel som håller alla uv strålar väck och är bra för dom små kropparna ..annars funkar som sagt sån badblöja bra och vill du ha nått upp till när hon ej badar så sätt på ett linne eller T-shirt :-) ...

2010-04-01 @ 23:32:45
Postat av: Emelie

Kör bara inte på någon baby-bikini :)

2010-04-02 @ 08:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0