Åh vilken underbar dag!

Idag e allt grejt!
Solen har varit framme. Har dock gått å gömt sig igen.
Har varit på BVC å fått göra massage på Linnéa, å det gilla hon.
Hon låg tyst å kolla å skratta, medans de andra bebisarna skrek å hade sig.
Fick veta att här ligger några babycaféer här omkring.
Sa dock till mig själv innan, att jag inte skulle umgås med "okända" mammor, bara för att det ska va så. Men vi har ngt gemensamt och visste kan det va trevligt att träffa andra... har jag blivit vuxen? :P

Ska ta bussen om 50 minuter in till stan för att träffa mamma och köpa en liten klänning till Linnéa!
Sen förljer jag nog med mamma hem till de en stund.
Slipper jag sitta hemma.

ha en underbar dag, det har jag!
Pusskram/Linnéas mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0