27de

Dagen har gått fort!
Lite skönt, för snart e det fredag igen å Micke e ledig!
Fast på fredag blir det antagligen pildammarna med some homies.
På lördag ska vi bjuda på lite kaffe eftersom jag fyller år på Torsdag å Micke på söndag!
Sen på lördagkväll ska vi laga lite god mat å ha det lite mysigt, min lilla familj å jag!
På söndag ska Micke jobba på MFF-matchen, så då vet jag inte riktigt vad jag ska göra de timmarna.
E det fint väder, blir det definitivt en härlig promenad!

Imorse va jag på bvc för babymassage å lite prat.
Vi fotograferade våra små bebisar och snacka om att ses på fredag på föräldrarcafeét.
Om där ens e öppet på fredag?

Efter bvc körde vi till city gross å handla mat, sen bort till Bulltofta Kött.
Sen körde vi hem å jag la Linnéa direkt i vagnen å traska bort till bussen, mötte emma på södervärn å åkte hem till henne dit emmaj också kom.
Vi drack lite kaffe, gick en promenix bort  till emmas nya lägenhet och sen tillbaks hem till emma.
Vi käka raggmunk å snacka, sen va jag tvungen att gå, för jag ville inte missa mina hemmafruar.
Även om dagen avsnitt verkligen söög!
Nu sitter jag här...igen!
Imorron ska jag köpa Mickes present. Men kan tyvär inte skriva det här, för jag vet att han snokar ;).

Ska snart värma lite välling till Linnéa å sätta på jamasen.
För idag, e denna mamman TRÖTT!
Pusskram/♥Linnéas mamma♥


Kommentarer
Postat av: milo

Låter mysigt med era planer :)...



Föresten dricker Linnea redan Välling är det inte ersättning hon dricker ? ..

2010-04-28 @ 09:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0