24 år!

Helt plötsligt blev jag gammal.. nästan lastgammal! :)
Fick en fin  present av Linnéa.. jag fick sova till kvart i nio utan att hon ville gå upp.
Hon vakna halv sju, men jag flytta över henne i min säng, så somna hon om igen :).

Igår va jag å shoppa lite på Burlövs center med Angelica.
Blev ett par skjorts å ett par byxor till Linnéa, hårfärg till mig (blonda slingor som jag la i igårkväll), filmen Avatar och så Mickes present.
Klockren, då även han pratat med just detta i en tid. (Samma som din man, Milo).
Å så en liten present från Linnéa :).

Idag blir det inget speciellt firande, ska hem till min päron å käka å umgås med de, när micke ändå jobbar!
Å så har jag inte träffat de sen i lördes!
Imorron ska det firas valborg. e det sånhär väder så blir det grillning å så i pildammsparken, annars blir vi nog här himma.

Ha en underbar dag!
Pusskram/♥Linnéas mamma♥

Kommentarer
Postat av: milo

Hahah jasså han fick oxå en sån ;) .. sketabra! hehe

2010-04-29 @ 17:49:01
Postat av: vicky

hoppas din dag varit skön stumpan. skriver här för ja läste om att du haft problem på facebook... försökte hitta var du kunde kontakta de men de enda ja kom in i var hjälpcenter o de kändes inte so rätt ställe ändå.... ja märker att varneda liten kommentar ja skriver till folk bara försvinner... har försökt svara på ett av mina inlägg fyra ggr men de händer inget så ja tror de är fb som kladdar som vanligt! ingen mening o försöka skriva till dig där eftersom mina meddelanden bara försvinner. därför ja skrev här. ha de gott. puss

2010-04-29 @ 21:53:16
URL: http://www.No3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0